2010. április 21., szerda

Ajándék

Tegnap éppen kiderült, hogy a töri próbaérettségit egy órával korábban írjuk és nem tudok hazamenni ebédelni hívott anyukám, hogy csomagom érkezett, de nem tudta átvenni, mert nem volt otthon. Délután 4 órakor átbattyogtam a postára és átvettem a csomagot. Nagy öröm volt, mikor megbizonyosodhattam róla, hogy Ildigotól jött meg, ilyen gyorsan. És hogy egyáltalán megkaptam, amilyen híre van mostanság a postának.

Tehát Ildigo küldött nekem ajándékba egy csomó gyönyörű gyöngyöt, amiknek láttán elkezdett forogni az agyam, hogy milyen gyönyörűségeket is tudok belőlük fűzni. De sajnos nem nagyon lesz rá mostanában lehetőségem, hiszen még van egy nagy hajrá hátra az írásbelikig és utána 7 laza hetem a szóbelikig, szerencsére csak 2 tárgyból...


Ezúton is szeretném megköszönni Ildigonak a gyöngyökkel való támogatást! Hatalmas köszönet érte!!!

1 megjegyzés:

Ildi-go írta...

Nincs mit!
Mindent a művészetért.
Hajrá!